Условия возврата товара

Обмін та повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», покупець може протягом 14 днів з моменту покупки повернути/обмінювати товари, придбані в магазині «BEAUTY SPACE», за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Правила обміну та повернення товару належної якості

Товар належної якості-товар з яких-небудь причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був використаний, збережена цілісність упаковки та розрахунковий документ.

Обмін та повернення товару належної якості ми провадимо відповідно до основних вимог, які перераховані у Законі України «Про захист прав споживачів».

Для обміну чи повернення товару належної якості мають бути виконані такі умови:

товар був у використанні;
● збережено споживчі властивості товару;
● збережено зовнішній вигляд товару, у тому числі зовнішній вигляд упаковки та комплектуючих (у тому числі заводські наклейки, плівки тощо);
● збережено повну комплектацію товару;
● збережено чек, виданий покупцеві при покупці.
Для обміну та повернення покупцю необхідно:
● звернутися до магазину
заповнити бланк «Заява на обмін або повернення товару»;
● повернути товар разом із заповненим бланком.

Повернення коштів

Повернення коштів відбувається протягом 5 днів із моменту отримання магазином товару належної якості.

Повернення коштів здійснюється готівкою чи банківську карту, залежно від початкового варіанту оплати замовлення покупцем.

Правила обміну та повернення товару неналежної якості

Товар неналежної якості-товар несправний, тобто має істотні недоліки, які унеможливлюють його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника).

У разі придбання покупцем товару неналежної якості для обміну та повернення мають бути виконані такі вимоги:
● збережено зовнішній вигляд товару, у тому числі зовнішній вигляд упаковки та комплектуючих;
● відсутність механічних пошкоджень товару, його упаковки та комплектуючих, які могли бути спричинені неправильною або неакуратною експлуатацією;
● збережено чек виданий покупцеві при покупці.
Якщо покупець придбав товар неналежної якості та виконав усі вищеперелічені умови, то йому необхідно:
● звернутися до магазину.

заповнити бланк «Заява на обмін або повернення товару».
● повернути товар разом із заповненим бланком.

Далі товар буде передано на діагностику та перевірку до авторизованого центру для підтвердження наявності виробничого шлюбу. Термін діагностики становить до 5 днів.